Kalau Tak Sanggup Tengok Kulit Orang Keliling Anda Rosak Sebab Salah Guna Produk, Kena Baca Ni

Kalau Tak Sanggup Tengok Kulit Orang Keliling Anda Rosak Sebab Salah Guna Produk, Kena Baca Ni

Semua orang nak cantik kan?

Tapi sayangnya tak ramai orang tahu cara nak cantik dengan selamat.

Kesian sangat kalau dah beli skin care mahal-mahal tapi kulit breakout. Ataupun tak jadi. Dorang dah janjikan bulan bintang. Memang bulan betul la jadi muka pun. Menggeturu je.

Jika anda ialah orang yang macam saya, sayangkan saudari kaum hawa dan tak mahu mereka tersalah pilih produk yang entah hape-hape di luar sana.

Saya masih mencari bisnes partner yang nak menjadi pengedar skin care YOUTH Shaklee yang bukan skin care yang alang-alang. Tapi skin care ini dijamin 100% selamat dan berkesan.



Kenapa Skin Care YOUTH Dijamin Selamat?


Setiap bahan mentah yang nak dimasukkan ke dalam Youth skincare ni akan melalui ujian keselamatan untuk pastikan bahan tu bebas dari 1500 bahan yang didaftarkan berbahaya. Namun bahan-bahan ini terdapat dalam banyak skin care. Katanya dalam jumlah yang rendah dan tak berbahaya.
Antaranya ialah paraben, merkuri, hydroquionone, bahan kimia merbahaya, toksik, pestisid, racun, peluntur, perasa tiruan, pewarna tiruan, formaldehyde, sodium hydroxide, bisphenol-A dan bahan lain.

Tapi, syarikat Shaklee sanggup belanjakan lebih USD 250 juta untuk buat penyelidikan untuk cipta produknya. Lebih 100,000 quality testing dan 23,000 safety test setiap tahun dijalankan. Kosnya bukan rendah, tapi demi memastikan semua produknya adalah selamat dan berkesan termasuklah rangkaian skincare YOUTH ini.


Saya masih lagi mencari Bisnes Partner yang seperti berikut:

1. Anda dah bekerja , tapi masih mencari peluang bisnes untuk tambah income.
2. Student yang masih di universiti, tapi berpandangan jauh nak ada pendapatan sendiri untuk tampung perbelanjaan, tak payah harapkan ke duit biasiswa atau duit mak ayah.
3. Surirumah yang inginkan pendapatan dan pada masa yang sama tetap nak ada masa untuk suami dan anak-anak.

4. Orang yang dah bosan asyik belanja tak cukup, duit simpanan tak ada, nak kasi sedekah teragak-agak, belanja adik makan, hulur kat mak pun macam tak boleh je..



Kelebihan Jadi Pengedar YOUTH Shaklee


1. Saya cadangkan anda cuba guna YOUTH dulu dan rasai sendiri kesannya. Saya pasti anda akan sangat berpuas hati dan tak sabar nak share dengan orang ramai.

2. Saya akan guide anda step-by-step untuk mula jual YOUTH, cara nak buat YOUTH party dan macam-macam tips untuk mudahkan anda jual YOUTH.

3. Anda akan dimasukkan ke grup telegram – penerangan YOUTH oleh nutritionist Shaklee sendiri dan grup tu memang sangat aktif sekarang. Ramai orang berkongsi tips dan testimoni masing-masing.

4. Akses ke grup Shaklee paling havoc di Malaysia iaitu iReach. Kalau nak tahu dalam 6 YOUTH star (macam superstar la ni) 4 orang daripadanya ialah dari grup iReach. Power tak power kan?

Dengan modal serendah RM65, anda boleh bantu wanita-wanita untuk dapatkan skincare terbaik untuk kulit mereka. 

Contact saya sekarang untuk info lanjut dan bantuan.

Fyda Noh
012 6211883
http://agenyouth.wasap.my

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *