Rahsia Kulit Muda Berseri Dengan Krim Malam Bebas Merkuri

Rahsia Kulit Muda Berseri Dengan Krim Malam Bebas Merkuri

Ada orang pernah tanya, perlukah pakai produk SPF waktu malam, sebab lampu kalimantang tu ada sinar UV juga. Kalau tak pakai produk SPF kang rosak pula kulit.

Lampu tu memang ada sikit sinar UV, namun tak perlulah pakai produk SPF waktu malam sebab bila malam kita pakai krim malam. Sebab krim malam ni fungsi dia untuk repair sel masa kita tidur.

Lagipun UV lampu tu sikit je, mungkin tak bagi apa-apa kesan pun.

Saya nak perkenalkan anda dengan krim malam yang betul-betul berkesan. Sebab memang diekstrak dengan tumbuh-tumbuhan yang sangat membantu untuk meningkatkan kadar penghasilan sel baru.

krim malam dnars


4 keistimewaan utama Krim Malam Youth Shaklee

 1) Merawat kulit, bukan sekadar mencerah


Seperti yang saya sebut diatas, krim malam Youth ni bukan saja fokus nak cerahkan kulit, yang paling penting ialah untuk baik pulih sel kulit yang rosak. Sedangkan kebanyakan krim malam lain cuma fokus untuk mencerahkan kulit dan melembapkan kulit.
Kehadiran Schisandra sinensis yang membantu untuk kurangkan keradangan merawat dan mengelakkan lagi kerosakan kulit. 
Jadi sel kulit anda yang dah rosak akibat sinaran UV dan sebagainya tu dirawat dan menjadikan kulit anda sihat dan cerah.

2) Mempercepat Proses Penghasilan Kulit Baru


Rahsia untuk kulit jadi glowing ialah kadar proses penghasilan kulit baru yang lebih cepat. Macam kulit baby yang bertukar ganti dengan cepat. Sedangkan kulit kita orang dewasa ni makin lambat penghasilan sel kulit baru.
Bila banyak kulit mati dan tidak digantikan dengan kulit baur, itu lah punca kepada kulit kusam.
Bahan utama Vital Repair Complex dalam krim malam Youth Shaklee akan menjadikan kulit anda glowing.

3) Merangsang Penghasilan Kolagen Dan Elastin


Kolagen dan elastin ini fungsinya ialah memberi keanjalan kepada kulit. Barulah ada toink toink bila ditekan. Lebih cepat kadar penghasilan kolagen dan elastin, lebih muda dan anjal kulit anda.
Kolagen dan elastin kunci utama kulit anjal dan muda. Bila umur bertambah, kadar penghasilan kolagen dan elastin berkurang.
Sebab tu kulit jadi berkedut dan tak bermaya.
Lotus Jopanicus dalam krim malam Youth Shaklee merangsang penghasilan kolagen dan elastin – seterusnya menjadikan kulit anda 10 tahun lagi muda.

4) Bebas Dari 1500 Bahan Kimia Merbahaya


Ini bukan cakap-cakap saja, tapi dibuktikan dengan ujian klinikal. Berapa banyak skin care yang mengaku produknya organik, tapi sebenarnya ada bahan kimia bahaya tu dalam jumlah yang dibenarkan. Apa lagi yang cakap tanpa kajian pun.

Krim malam Youth Shaklee dijamin bebas dari 1500 bahan kimia yang bahaya untuk kulit dan kesihatan.
Rangkaian produk Youth dihasilkan setelah kajian selama bertahun-tahun dijalankan, bukan sekadar maklum balas secara survey atau testimoni.
Antara 1500 bahan kimia merbahaya yang memang tiada dalam Youth adalah Laureth Sulfat, Lanolin, Paraben, EDTA dan Merkuri.

Ada 2 jenis Krim Malam Yang Boleh Dipilih

1. Light

Jenis light ni untuk kulit biasa. Mengandungi Vital Repair Complex, Schisandra sinensis dan Lotus Japonicus.



2. Rich

Jenis Rich turut mengandungi bahan sama, cuma ditambah dengan minyak jojoba dan shea butter. Sesuai untuk orang yang cenderung mengalami kulit kering termasuklah orang yang tidur dalam aircond. 



Selepas dah tahu keistimewaan krim malam Youth Shaklee ni, usah berlengah untuk dapatkan krim malam yang selamat dan tak membahayakan kesihatan anda.

Testimoni Youth Skin Care




Dapatkan Produk Ini & Konsultasi Daripada Pakar Kecantikan Terbaik

Saya tawarkan servis yang jauh lebih bernilai dari harga produk, ilmu, pengalaman yang anda bayar.
Saya akan bantu sampai kulit anda cerah dan berseri, seperti yang anda idamkan.
Jadi, kalau anda mencari produk dan ‘coach’ kecantikan yang betul,
Klik saja link ini www.wasap.my/60126211883 (Fyda)



Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *