Produk Hilangkan Jeragat 100% Berkesan Tanpa Kompromi

Produk Hilangkan Jeragat 100% Berkesan Tanpa Kompromi

Antara masalah yang berkaitan kecantikan yang sering melanda wanita ialah jeragat. Jeragat ni masalah biasalah berlaku kepada orang-orang yang meningkat usia. Dalam akhir 30-an, nak masuk 40-an.

Tapi sekarang ni ramai dah orang-orang muda dalam 20-an yang kena jeragat ni.
Pulak tu, susah pulak nak hilangkan. 
Geram betul kan? Dah la susah nak hilang, pastu muka kita nampak lebih tua pula.
Dalam entry ni saya nak share tentang 1 produk skincare yang ambil masa 8 tahun untuk dihasilkan. Yang penuh dengan nutrisi, yang berkesan 100% kepada semua jenis kulit. Dan ramai yang gunakan skincare ni, alhamdulillah sangat berpuas hati.

Testimoni Pengguna Skincare Yang Sangat Berpuashati

YOUTH Skincare Dihasilkan Melalui Kajian Klinikal

Youth Skincare ni adalah skincare yang baru  dikeluarkan oleh Shaklee Corporation pada akhir tahun 2017. Dan untuk pasaran Malaysia, ia telah mula dijual pada Febuari 2018. 
Apa yang menarik tentang Youth ini adalah;
Youth dikeluarkan selepas 8 tahun kajian oleh pakar kecantikkan kulit Shaklee. Dengan kerjasama pakar kulit.
Youth diperbuat daripada 100% tumbuhan dan bebas dari 1500 jenis bahan kimia berbahaya. Pendek kata YOUTH ni bebas daripada semua bahan kimia yang jadi kontroversi dalam produk kecantikan. 
Kajian ke atas pengguna-pengguna Youth membuktikan Youth 100% berkesan terhadap semua jenis kulit, dan 2/3 daripada orang guna tu kulitnya jadi muda 10 tahun.
Mempunyai 8 patern  dan patern pending bermaksud formula ini tidak dikeluarkan oleh mana-mana syarikat lain. Kalau nak dapatkan kebaikan dari YOUTH, mesti kena dapatkan dari Shaklee.
Bebas Gluten dan Hypoallergenic (tidak menyebabkan tindak balas alergi). Jadi sesuai untuk kulit sensitif. Dan juga tak menyebabkan pori-pori tersumbat. 
Diuji oleh Dermatologist (Pakar Kulit) dan Ophthalmologist (Pakar Mata).

Sebab tu ramai pengguna YOUTH sangat berpuas hati. Malah ada yang dah dapat rasa kesan seawal 7 hari. Tapi, semuanya bergantung kepada masalah kulit yang anda hadapi. Selain tu, Shaklee satu-satunya syarikat yang memberi jaminan 100% bahawa produknya berkesan. Berbanding ada syarikat lain yang hanya bagi jaminan 98% hingga 99.9% sahaja.

Banyaknya.. Perlu Ke Guna Semua Ni?

Sebaiknya memang ambik semua la untuk kesan yang terbaik, dan tak perlu risau sebab YOUTH ni sesuai untuk semua jenis kulit. Namun, pihak Shaklee ada memberi panduan pemilihan skincare berdasarkan jenis kulit.
Boleh rujuk gambar di bawah;
Based on gambar di atas, sekiranya anda mempunyai;
1.Jerawat/jeragat/pori besar/dan warna tona tak sekata – anda perlukan SET ASAS YOUTH sahaja.
2.Anda sudah mempunyai kedutan atau kedutan halus – SET ASAS YOUTH + SERUM
3.Parut/ Pigmentasi / Jeragat – SET ASAS YOUTH + SERUM + RADIANCE C+E.
Untuk dapatkan set YOUTH anda,
Boleh hubungi Fyda sekarang melalui wasap www.wasap.my/60126211883

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *