Selesaikan Masalah Kulit Muka Dengan Produk Organik Dan Bebas Bahan Kimia

Selesaikan Masalah Kulit Muka Dengan Produk Organik Dan Bebas Bahan Kimia


Masa zaman sekolah dulu, sapa tak terpengaruh dengan iklan TV bila beli produk skincare? Walaupun masih di bangku sekolah, tapi keinginan nak cantik mesti ada kan? Apa lagi zaman nak up, zaman-zaman nak mula ‘berkawan’ dengan lelaki. Mesti nak sentiasa nampak cantik.


Masa tu, saya nak produk yang selamat je. Dalam fikiran budak-budak tu, produk selamat tentulah yang ada mengandungi bahan-bahan semulajadi. Contohnya ada campuran timun, betik malah ada gamat pun. Rasa lebih selamat dan takde bahan kimia.

Rupanya zaman tu naif betul. Tak tahu yang produk-produk ni sebenarnya ada bahan kimia cuma dikatakan dalam jumlah yang selamat. 

Okla.. still jumlah yang selamat kan? Tapi kalau tiap-tiap hari guna, setiap hari pakai, sikit-sikit bahan kimia tu masuk dalam salur darah kita dan tak mustahil boleh jadi masalah pada masa depan.

Revolusi Terkini Produk Kecantikan Kulit

Skincare yang sedang hangat diperkatakan di Malaysia sekarang, iaitu skincare YOUTH. Baru masuk market bulan 3 hari tu dan habis dalam masa kurang sebulan. Apa taknya, produk ni dijamin 100% berkesan. Produk ni dari US tau. Kalau US, nak claim apa-apa mesti ada bukti. Kalau tak, sia-sia je kena saman.

Produk ni dah dipatenkan. Bukan saja bantu kekalkan kecantikan, tapi boleh merawat kulit rosak. Sebab bahan-bahan yang digunakan memang terbaik untuk kulit. Jadi, kalau nak rasa kehebatan YOUTH ni mesti kena dapatkan di Shaklee saja sebab company lain memang tak boleh tiru dah.

Produk ni juga 100% organik, 100% gunakan tumbuhan semulajadi. Tak gunakan haiwan untuk ujian dan yang paling penting bagi saya ialah BEBAS DARIPADA SEMUA BAHAN KIMIA YANG BIASA DIGUNAKAN DALAM PRODUK KECANTIKAN.

Sebab tu saya sangat excited nak guna dan berkongsi set skincare ini kepada orang yang mementingkan keselamatan kulit. Jangan kulit kita cantik sekarang, tapi pada masa depan jadi penyakit sebab produk skincare kita yang ada bahan kimia.

YOUTH Merawat Semua Jenis Masalah Kulit

1. Jeragat dan kulit kendur berkurang dalam 21 hari sahaja




2. Jeragat kurang dalam masa 9 hari sahaja



3. Parut jerawat kurang dalam masa 14 hari sahaja



4. Pori-pori mengecil dan jeragat berkurang



5. Kulit berminyak kurang dalam masa 7 hari sahaja



6. Lebam bawah mata kurang dalam seminggu
 



7. Parut jerawat kurang dalam masa 13 hari
 



8. Parut jerawat teruk berkurang dengan YOUTH. 

Lelaki pun tak ketinggalan nak dapat kulit cantik



8. Rawat jerawat batu dalam masa sebulan



CEGAH PENUAAN SEKARANG DENGAN YOUTH

Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya.
Fyda Noh
Pengedar Shaklee Kota Kinabalu
Call/SMS/WhatsApp: 013-6211883
www.wasap.my/60126211883


















Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *