Set Fibroid Shaklee Ikhtiar Kecutkan Fibroid Sebelum Pembedahan

Fibroid ialah ketumbuhan daripada otot rahim wanita dan dikatakan ketumbuhan ni sangat biasa berlaku dikalangan wanita dalam usia reproduktif (subur), namun kerana kebanyakan fibroid tiada gejala, maka memang wanita tersebut tak tahu dia ada fibroid. Mungkin hanya ditemui secara kebetulan jika ada masalah kesihatan lain.

Tapi, ada juga wanita yang ada simptom fibroid tapi lambat dapatkan rawatan sebab tak sangka berpunca daripada fibroid.

Walaupun fibroid ni bukan kanser, namun sel itu tetap tak normal dan merupakan sel yang rosak.

Cara Paling Mudah Nak Hilangkan Fibroid

Cara paling mudah dah tentulah melalui pembedahan. Bukan nak kata proses tu mudah, tapi lepas pembedahan, hilanglah ketulan fibroid tu. Namun, bukan semua kes perlu pembedahan terus. Berbincanglah dengan doktor anda rawatan yang paling sesuai untuk anda.

Tapi, ramai juga yang lepas pembedahan, fibroid tu akan muncul balik. Walaupun punca fibroid dikatakan tak diketahui, tapi fibroid sangat dipengaruhi oleh hormon. Selagi tak selesaikan masalah hormon itu, kemungkinan untuk bebas dari fibroid mungkin tipis.

Takutkan Pembedahan Punca Lambat Dapatkan Rawatan

Ada 1 kaji selidik melibatkan seramai 1000 wanita yang menghidap fibroid menunjukkan ketakutan dan kurang pengetahuan tentang rawatan boleh menjadi penghalang untuk dapatkan rawatan.

Bayangkan pisau menghiris kulit perut boleh jadi suatu yang menakutkan.

Ini yang saya nak berkongsi dengan anda tentang Set Fibroid dan Cyst Shaklee. Mungkin anda berjumpa blog Fyda hari ni ialah asbab Allah makbulkan doa anda untuk kecutkan cyst dan fibroid secara semulajadi sebagai ikhtiar sebelum perlukan pembedahan.

Set Lengkap Cyst Dan Fibroid Shaklee

Walaupun fibroid bukan kanser, tapi dengan munculnya fibroid tu menunjukkan kerosakan sel berlaku. Menurut kajian yang dimuatkan dalam Jurnal of Assisted Reproduction and Genetics. Volume 30, Issue 7 pada Julai, 2013 fibroid terjadi disebabkan terdapat masalah dalam sistem antioksida dalam badan. Maksudnya fibroid terjadi disebabkan oleh pengaruh radikal bebas. Radikal bebas merosakkan sel dan antioksida sudah tak cukup untuk menewaskan radikal bebas tu.

Hormon estrogen akan menambah suburkan pertumbuhan sel fibroid. Sebab tu hormon estrogen berlebihan dikatakan menjadi faktor risiko fibroid dan cyst.

Istimewanya produk yang ada dalam Set Lengkap Fibroid dan Cyst boleh membantu untuk baikpulih sel rosak, menghasilkan sel baru yang baik dan juga membantu untuk menstabilkan hormon.

Klik sini untuk dapatkan set lengkap fibroid dan cyst

Vivix

Bagi saya lah kan, inilah produk yang semua wanita sekurang-kurangnya bila dah berusia 30 tahun dan ke atas mesti amalkan walaupun tak ada apa-apa penyakit. Vivix ni ialah produk yang mengandungi polifenol tumbuhan, termasuklah resveratrol yang sekarang sangat hangat dikaji dalam bidang kesihatan.

Tapi, sebab Vivix ni bukan mengandungi resveratrol sahaja, tapi kaya dengan bahan-bahan dalam tumbuhan yang jadikan Vivix 10x lebih berkesan daripada supplements yang mengandungi resveratrol sahaja.

Walaupun anda tak ada apa-apa penyakit sekarang, anda sedang lindungi sel anda daripada kerosakan akibat radikal bebas. Radikal bebas inilah yang merosakkan sel dan meningkatkan risiko penyakit.

Ada banyak kajian menunjukkan resveratrol mengurangkan radikal bebas dan membantu untuk mengecutkan fibroid.

GLA Complex

Mungkin anda biasa dengan evening primrose oil untuk masalah hormon. Dalam EPO ada 1 bahan nama dia gamma-linolenic acid (GLA). GLA Complex Shaklee dibuat daripada minyak borage yang mengandungi kandungan GLA yang lebih tinggi.

Jadinya, GLA Complex lebih baik dalam membantu masalah hormon tak stabil.

B Complex

B Complex ni dia bantu dengan mengurangkan stress. Bila stress, keradangan makin tinggi dan radikal bebas makin tinggi.

Vitamin C

Vitamin C juga bertindak sebagai antioksida dan juga membantu untuk kuatkan imun.

Omega Guard

Omega Guard ialah minyak ikan yang mengandungi asid lemak omega-3. Omega-3 selalunya dikaitkan dengan kesihatan otak dan jantung.

Namun, omega-3 yang bersifat antiradang boleh membantu untuk mengurangkan kesakitan dan membantu untuk dalam kestabilan hormon.

Vita-Lea

Merupakan multivitamin yang mengandungi 28 jenis vitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan kita, termasuklah zat besi. Zat besi sangat penting kepada wanita yang ada fibroid terutamanya yang mengalami masalah darah haid yang lebih setiap bulan.

Zat besi yang tak digantikan berisiko menyebabkan anemia.

Harap Dapat Bantu Wanita Ada Fibroid Untuk Elak Fibroid Berulang Walaupun Dah Dibedah

Walaupun saya tak ada penyakit fibroid tapi saya dah jumpa ramai orang yang fibroid berulang walaupun dan dibedah.

Mungkin anda jumpa blog fydanoh ni sebab Allah lorongkan jalan untuk bantu anda untuk hidup lebih sihat dan an kecutkan fibroid tanpa pembedahan. Mungkin ini ialah peluang untuk ikhtiar untuk kesihatan anda.

Hubungi saya sekarang dan saya akan guide supplements terbaik untuk membantu anda.

HUBUNGI SAYA SEKARANG, SAYA GUIDE ANDA

Wasap : Fyda Noh wasap

Fb: Fyda Noh

TIKTOK: https://www.tiktok.com/@fydanoh

Coach Hormon Wanita

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG  DAFTAR AHLI SHAKLEE DI SINI

“Berminat join komuniti kami yang menjana pendapatan 3-4-5-6 angka sebulan? Berdaftarlah sebagai ahli Shaklee dan anda mampu menjana pendapatan lumaatan dan nikmati faedah lain dengan hanya RM35.

Pengedar seluruh negara dialu-alukan untuk bersama group ekslusif kami dan berjaya bersama team iReach

#shakleethrive2023 #shakleetriumph2023 #projekblogmega #bloggingnextlevel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *