Kulit Jadi Cantik Dalam Masa 14 Hari Tanpa Belanja Mahal

Kulit Jadi Cantik Dalam Masa 14 Hari Tanpa Belanja Mahal

Tak sabar nak share berita gembira kat semua wanita yang inginkan kulit cantik dan sihat tanpa perlu belanja mahal.

Ringkasan Testimonial

Ramai yang tahu bahawa vitamin C adalah antara keperluan untuk kulit cantik. Pada mulanya, Sis ni ambik vitamin C tapi bukan brand Shaklee tapi muka masih berminyak dan berparut jerawat.

Lepas amek ESP 2 minggu.. zasssss  terus nampak perubahan ketara pada kulit wajahnya. Daripada gambar pun dah nampak kan?

Kulit cantik dalam 14 hari selepas minum ESP

Bagaimana ESP Bantu Cantikkan Kulit?

Kulit ialah organ pertama yang menunjukkan tanda penuaan. Semua orang terutamanya wanita tentu berharap kulit mukanya lembut, gebu, licin dan bebas kedut. Kedut memang akan muncul di muka, tapi janganlah muncul sebelum masanya.

Sel kulit diperbahatui setiap 24 hari. Untuk membuat sel baru sel kulit memerlukan asid amino yang cukup untuk penghasilan protein. Asid amino membina DNA  seperti huruf-huruf yang membentuk perkataan. Tanpa satu huruf, sudah tentu perkataan tidak dapat dibentuk.

ESP adalah sumber protein untuk mereka yang inginkan kulit yang cantik dengan tona yang sekata.

Disamping itu, kandungan phyroestrogen dalam ESP menghalang pembentukan hormon dihydrotestosteron yang mengakibatkan peningkatan minyak dan sebum di kulit yang menjadi punca jerawat. Selain itu molekul-molekul vitamin E yang kecil mampu menembusi epidermis untuk memberikan hasil yang terbaik kepada kulit.

Pengalaman saya sejak mengamalkan ESP secara konsisten, saya tidak lagi menggunakan pencuci muka tapi kulit muka masih lembut dan segar. Tapi ini tidak patut dijadikan ikutan kerana kulit muka perlu dibersihkan daripada kotoran-kotoran yang melekat melalui aktiviti yang aktif sepanjang hari.

Dan kini saya sedang menantikan produk skincare dari Shaklee yang diuji selama 8 tahun sebelum dipasarkan. 100% orang yang menggunakannya mendapat perubahan kulit yang lebih cantik dan sihat. Dan 2/3 daripada pengguna mendapat kulit yang lebih muda 10 tahun.

Wow, sapa tak nak kan?

Jika anda berminat untuk dapat kulit yang cantik juga, boleh hubungi saya

Fyda – www.wasap.my/60126211883/kulitcantikdenganESP

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *