percutian mewah ditaja oleh shaklee

Pengalaman Percutiaan Mewah Yang Tak Dapat Dilupakan

Anda dah baca entry saya sebelum ni macammana saya kumpul duit untuk travel? Kalau belum, boleh klik sini – Cerita saya pertama kali travel.

Anda nak tau macammana nak travel dengan percuma? Iya, percuma sahaja. Kalau nak tau, saya nak kongsi dengan anda dalam entry ini.

Tentu seronok bila kita travel hanya bawa diri sahaja. Beg pakaian ada orang tolong bawakan. Dapat duit poket lagi. Tentu seronok kan? Tentu semua orang nak travel macam ni. Dan trip ni bukan alang-alang tapi trip 5 atau 6 bintang.

Nak travel 5 bintang percuma? Hubungi Fyda sekarang.

Setiap Tahun Dimanjakan Oleh Shaklee

Ya, inilah yang anda bakal dapat sebagai ahli berdaftar dengan Shaklee. Setiap tahun, Shaklee akan taja 2 trip – 1 ke luar negara yang jauh dan 1 lagi ke negara lebih dekat. Tapi, setiap 2 tahun, Shaklee akan bawa ke US untuk menghadiri conference Shaklee ni negara tersebut. Tapi, dah tentulah conference sehari atau 2 hari sahaja, yang lain jalan-jalan la.

Setiap usaha kita tak sia-sia. Berbaloi rasanya bersungguh-sungguh buat kerja, bantu orang untuk lebih sihat, akhirnya dapat bercuti, dapat healing dan ditaja sepenuhnya. Tempat tinggal yang ekslusif dan tentunya hotel 5 bintang atau 6 bintang. Semua Shaklee urus. Satu benda pun tak perlu risau.

Nak travel 5 bintang percuma? Hubungi Fyda sekarang.

Bagaimana Nak Dapatkan Percutian Ditaja Sepenuhnya Oleh Shaklee

Semua yang daftakan diri sebagai ahli Shaklee mendapat peluang untuk trip ini. Namun begitu, nak dapatkan benda ni tentulah bukan senang tapi banyak cabarannya. Tapi, in shaAllah semua tu kita boleh capai bila mengikut bisnes yang bersistem.

Ada 2 trip yang ditawarkan setiap tahun.

  1. Trip insentif antarabangsa

-Lawatan ke luar negara yang lebih jauh

-Efektif pangkat minima coordinator sepanjang tempoh kelayakan hingga 1 bulan sebelum kelayakan.

-Melepasi mata ganjaran yang ditetapkan

2. Trip intensif serantau

-Lawatan ke luar negara juga, tapi sekitar Asia Tenggara

-Efektif pangkat minima senior supervisor sepanjang tempoh kelayakan hingga 1 bulan sebelum kelayakan

-Melepasi mata ganjaran yang ditetapkan

Tempoh points dikumpulkan ialah antara April-Mac tahun depan sebab itu ialah tahun fiscal Shaklee. Yang menariknya bukan sahaja anda yang dapat trip ni, tapi boleh bawa pasangan, anak-anak dan ahli keluarga jika cukup pointsnya.

Jadi percutian family pula.

Insentif Percutian Mewah Tajaan Shaklee 2023/2024

Sehingga cycle 2022/2023, Shaklee telah membawa lebih daripada 4000 orang pengedar ke 20 buah negara untuk meneroka keunikan bandar purba, merasai perbezaan budaya, merasa makanan lazat dan mencipta memori untuk dikenang sepanjang hidup.

Untuk tahun 2023/2024, Shaklee bakal menaja pemimpin yang layak untuk bercuti di Jepun untuk percutian antarabangsa dan untuk percutian serantau kita akan naik menaiki pelayaran Royal Carribean dari Singapura ke Phuket. Wahhh, bestnya.

Osaka, Nara, Kyoto, Jepun.

Nak travel 5 bintang percuma? Hubungi Fyda sekarang.

Inilah 3 bandar yang kita akan teroka dalam percutian antarabangsa ini. Tentu seronok meneroka Kyoto, yang merupakan bekas ibu negara dan pusat kuasa empayar pemerintahan selama lebih 1000 tahun. Orang-orang nak minat sejarah tentu tak sabar nak bercuti secara percuma ke Kyoto.

Penginapan kami ialah di Osaka, yang merupakan kota metropolitan kedua terbesar selepas Tokyo. Osaka berbeza daripada Kyoto dan Nara, yang mana menonjolkan kehidupan moden yang lebih sibuk, hiburan waktu malam dan dah tentu makanan yang lazat.

Pelayaran Singapura ke Phuket.

Nak travel 5 bintang percuma? Hubungi Fyda sekarang.

Tak boleh bayangkan belayar di lautan luas menaiki Quantum yang memenangi anugerah dalam kategorinya, Spektrum of the Seas, merupakan pengembaraan yang penuh dengan aksi dan kejayaan pertama. Rasainya lonjakan adrenalin dalam sky pads, pengalaman trampolin bungee yang mungkin kita takkan buat lah kalau saja-saja.

Bionic bar menampilkan robot yang boleh membuat minuman sendiri. Penginapan di lautan luas, lautan biru tentu memberi pengalaman yang berbeza dalam hidup kita.

Jangan Padamkan Impian Anda

Mungkin anda sampai ke blog saya ni kerana anda memang ada impian untuk travel, tapi terpaksa dipadamkan kerana kekangan tertentu. Jadi, mungkin ini caranya untuk anda mencapai kembali apa yang anda impikan.

Hubungi saya sekarang dan hidupkan kembai impian dan mimpi anda.

HUBUNGI SAYA SEKARANG, SAYA GUIDE ANDA

Wasap : Fyda Noh wasap

Fb: Fyda Noh

TIKTOK: https://www.tiktok.com/@fydanoh

Coach Hormon Wanita

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG  DAFTAR AHLI SHAKLEE DI SINI

“Berminat join komuniti kami yang menjana pendapatan 3-4-5-6 angka sebulan? Berdaftarlah sebagai ahli Shaklee dan anda mampu menjana pendapatan lumaatan dan nikmati faedah lain dengan hanya RM35.

Pengedar seluruh negara dialu-alukan untuk bersama group ekslusif kami dan berjaya bersama team iReach

#shakleethrive2023 #shakleetriumph2023 #projekblogmega #bloggingnextlevel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *